פלח שוק – צרכנות

עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ב'מגן דוד אדום' מתכוננים לקראת עשרות אלפי המדורות שיודלקו ברחבי הארץ בליל ל"ג בעומר. כוחות רבים של מד"א יעמדו בכוננות גבוהה ויעניקו מענה רפואי מידי לכל צורך שעלול להתעורר. גם השנה, מבקשים במד"א מההורים להיצמד למדורות הנוער והילדים, על מנת להשגיח.

ללא שםלקראת התקופה החמה, משיקה 'תנובה' מהדורה מוגבלת של משקאות 'פרילי' בשני טעמים: תות שדה ואפרסק. שני הטעמים, מוצעים לצרכן בבקבוקים אישיים בתכולה של 250 גרם ועם 1.5% שומן ובהכשר ועדת מהדרין תנובה בראשות הגר"מ גרוס והגרי"מ שטרן.

2במקביל 'תנובה', המציינת 90 שנה של פעילות, השיקה את מוצרי הדגל שלה באריזות שעוצבו בסגנון נוסטלגי ועוטרו בכרזות פרסום של מוצרי החלב מהעשורים הקודמים. האריזות החדשות מוצעות במהדורה מיוחדת עד לחג השבועות. וכוללת כ40 מוצרים, ביניהם: חלב, קוטג', גבינות לבנות, שמנת חמוצה אשל וגיל. המוצרים ישווקו בכל מגוון הכשרות בהן מיוצרים מוצרי תנובה.

מיחזורית תקיןתאגיד המחזור 'אל"ה' מסכם רבעון עשיר פעילות ועשייה ירוקה. בין הפעילויות ברבעון: כנס "סביבה 2050", פרס "המחזורית המצטיינת", קמפיין "בקבוקים לא נופלים בפח רק במחזורית", קמפיין "בל תשליך" בברכתו של הרב יצחק זילברשטיין, סיפור מצויר בעיתון קומיקס, שת"פ עם 'קול חי' ועוד. בתאגיד מספרים כי הפעילויות הובילו לשיעורי מחזור בקבוקי משקה משפחתיים של 64% ויותר, כשבבני ברק, אלעד, מודיעין עילית וביתר עילית נרשמה עליה של 34% ובסך הכל נמסרו למחזור 59 טון ברבעון הראשון של 2016 לעומת 44.2 טון ברבעון הראשון של 2015.



0 תגובות